بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


آقای فتح الله زاده استقلال با حضور جباری شکست ناپذیرتر میشود!
فتح الله زاده خطاب به کارشناسان،سرمربی و بعضی از هواداران تیمش گفت؛خیلی ها  علت باختهای این فصل استقلال را عدم حضور جباری در ترکیب استقلال دانسته اند،که این اظهار نظرها درست نمی باشد.سپس اشاره به باخت استقلال مقابل ذوب آهن کرد و عنوان نمود استقلال هفته قبل در اصفهان به ذوب آهن باخت و همین ذوب آهن در تبریز به گسترش فولاد تبریز دو بر صفر نتیجه دیدارش را واگذار کرد!سپس مدیرعامل استقلال از مجری برنامه پرسید:آیا گسترش فولاد مجتبی جباری داشت که توانست ذوب آهن را ببرد!؟
بزرگترین پیروزی:
آقای فتح الله زاده به عنوان یک هوادار استقلال شرعا وعرفا وظیفه داریم از اعضا فعال موجود در باشگاه محبوبمان حمایت کنیم وصلاح کسانی که فعلا در تیم عضویت ندارند را به صلاح تیم محبوبمان ترجیح ندهیم!پس ما هواداران بر حسب وظیفه مجبوریم از تصمیمی که شما گرفته اید حمایت کنیم.
منتهی برای اینکه به شما بگوییم ما هواداران استقلال زیاد هم از مسائل فنی فوتبال بدور نیستیم و خوب می دانیم تیم محبوبمان فعلا فوتبال درست و منطقی و جذابی بازی نمی کند و در حفظ توپ و بازی سازی از مشکلات بسیاری برخوردار است و بودن یک بازیکن با ویژگی های مجتبی جباری یعنی بردن بوریرام تایلند در ورزشگاه آزادی با تعداد گلهای زیاد و عدم استرس برای بازی برگشت و بازی روز چهارشنبه مقابل اف سی سئول،خدمت شما عرض می کنیم که:
اگر به بازیهای لیگ برتر و جام حذفی فصل 91-92 استقلال مقابل حریفانش نگاهی بیاندازید متوجه خواهید شد که آبی پوشان در هیچ دیداری که مجتبی جباری را در اختبار داشته بازی خود را واگذار نکرده و تنها باخت رسمی استقلال با جباری دیدار با الهلال عربستان در تهران بوده که عملکرد جباری در آن دیدار نیز نسبت به دیگر بازیکنان تیم قابل قبول تر بود.البته استقلال در جام حذفی نیز به سپاهان در ضربات پنالتی بازی خود را واگذار کرد که ظاهرا باخت در ضربات پنالتی جز آمار برای بازیکنان و مربیان به حساب نمی آید.
آری ...
استقلال در فصل قبل در مجموع در  5 بازی شکست را پذیرا شد که 4 شکست آن در نیم فصل اول و یک باخت دیگر آن در آخرین بازی لیگ مقابل داماش گیلان بوده است.
پس اگر خوب دقت کنیم می بینیم جباری در نیم فصل اول به دلیل مصدومیت در هیچ دیداری حاضر نشده بود و در دیدار آخر استقلال مقابل داماش به علت استراحت به بازیکنان ملی و تاثیر گذار برای رفع خستگی و قبراق ماندن آنها برای دیدار مقابل الشباب عربستان روی نیمکت نشانده شدند و فقط امیر خان برای فرار از شکست در چند دقیقه پایانی از وجود مجتبی جباری در ترکیب تیم استفاده کرد!
با این وجود بر حسب وظیفه هواداری خود از تصمیمی که گرفته اید حمایت می کنیم و جباری و جباری ها را وسیله ای می دانیم برای سربلندی استقلال عزیزمان که فعلا از توانایی ها و کمکی که این بازیکن می تواند به تیم فعلی امیرخان بکند،چشم پوشی می کنیم.   

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 29 / 6 / 1392برچسب:رسانه ملی,لرنامه ورزش و مردم,علی فتح الله زاده,محمد رویانیان,مجتبی جباری, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com